2012. december 8., szombat

1. évad 1. rész

Sziasztok! *.*  Meghoztam az első fejezetet, remélem tetszeni fog nektek...:DDDD

Puszi, Vanessa

                    ..:Első nap a gimiben:..

[Vanessa szemszöge]               
  
- Hát, ezt is megéltük. - mondtam Moninak, miután beléptünk az iskola kapuján.
- Meg ám!... Terepszemle? - kérdezte vigyorogva.
-Naná..
Végignéztem az iskolán. A vagy 30 soros lépcsőn diákok ülnek: beszélgetnek, mobiloznak, esznek, és gördeszkáznak (népszerű férfi egyedek), de vannak olyakon is akik a kocsijuknál bandázgatnak, vagy a füvön élvezik a napsütést. És ez mégcsak 200 körűl lehetett a 600 (30 fős osztályok és egy éfolyamon 5 osztály) gyerekből.
Még szerencse, hogy megy a valószínűség számítás, ami mondjuk nem elvárás nyelvi és irdodalom tagozatos osztálynál ahova felvettek.
- Király! Mintha a Gossip Girl-be lennénk. - jegyezte meg Moni.
- Hivatalosan is érett, gimnazista lányok vagyunk.
- Bizony felnőttünk.
- Vigyázz Fourth Evenue Gimnázium.. Jövünk!!! - nevettem fel. Amint beléptünk az ajtón egy srác lépett oda hozzánk.
- Sziasztok! Mike vagyok, a diáktaács elnöke. Kilencedikesek vagytok igaz?
- Igen.
- Bármilyen kérdésetek van forduljatok hozzám és örömmel várlak titeket a diáktanácsban.
- Renben, köszi.
- Hogy hívnak titeket?  - Vanessa Harrison.
- Monica Christal.
- Vanessa..tied a 23-mas szekrény. Monica tied a 10-es. A kódokat az igazgatóhelyettesnél          kérhetitek el. Melyik osztály.
- 9/b.
- 2. emlet B. folyosó 5. terem.
- Köszönjük.
Ekkor Mike odalépett egy sráchoz és ledarálta neki szó szerint ugyanazt amit egy perce nekünk. Beléptünk az igh. helyettes hatalmas, rózsaszín  (!) irodájába, ahol megkaptuk a szekrényhez a kódot és az órarendet. Mindez 7:45-kor történt. Nos.... 8:05-re fel is értünk a terembe, ami nem lett volna nehéz feladat, ha nem lenne ennyire hatalmas a suli és Monica nem vezetett volna félre. Az úgy volt, hogy addig oké, hogy 2. emelet, de azon is vagy 20 folyosó... Na jó csak ABCD, de akkor is!!! Monica 5 perc után közölte, hogy tudja merre kell menni, mert már könyvosztáson árt itt. Elvezetett a D folyosó 5. terméhez. Nagy vidáman benyitunk és Monica akkorát üvöltött, hogy csoda, hogy a hangszálai megvannak még  Egész véletlenül a fiú öltözőbe nyitottunk be ahol is 30 alul öltözött végzős, kigyúrt srác (volt aki egy szál pöcsben (!)) állt előttünk. Azonnal hangos füttyögésbe kezdtek. Remek..Rögtön az első nap..Pff.. Én már mentem volna el, de Moni drága lefagyott és csak úgy bámulta őket... Mire végra kivonszoltam 10 perc volt csöngetésig. Mikor beléptünk a terembe mind a 28 osztálytársunk ott volt.
- Szia Tigrisem! - ültem le legjobb barátom, Ben mellé.
- Szia Tücsök! - imádom, hogy így tudjuk egymást becézgetni anélkül, hogy bárki rosszra gondolta. Még a hülye is tudja, hogy én és Ben elválaszthatatlan barátok vagyunk amióta a szüleink véletlenül elcseréltek minket a parkba 1 évesen. Persze visszacseréltek :DD. Ben a lelki társam, mindent el tudok mondani neki, soha nem szid, soha nem kritizál, mindig azt nézi ami nekem jó.
- Hol voltál eddig?
- Öööö.. testanatómiát tanulmányoztam.
- Mi?
- Semmi.
- Akkor vasárnap elmegyünk a Motocrossra?
- Persze.. Feltéve ha nem rángatsz el megint a közepén. - néztem rá szemrehányóan.
- Már ne is haragudj de az a pedofil állat sofőr be volt rád gerjedve... Nem hagyhattam, hogy leszakítság a virágodat.
- Nem is volt pedofil.. Csak azt akarta, hogy beüljek mellé a kocsiba egy körre.
- Na ja. Drágám iszonyat naiv vagy.
Nyomtam egy grimaszt majd végig néztem az osztályon.. 30-an vagyunk. 15 fiú, 15 lány. Monicát és Bent már ismerem, plusz észrevettem, hogy az egyik röplabda társam is az osztályba jár. Előttem ült két srác... Késöbb megtudtam, hogy a nevük David és Colin. Monica mellett ült egy Lisa nevezetű lány. Mögöttem egyedül ült egy Isabella nevű lány aki valamit buzgón írt. A többi diák eszét vesztetten üvöltött. Pontosan 8:15-kor belépett egy  hatalmas, kigyúrt fazon, tréningben, síppal a nyakában.
 - Sziasztok gyerekek. - mosolygott ránk.
 - Szassz! - üvöltötte hátulról egy fiú, akinek nagyon ismerős, volt a hangja.
 - Mr. Turner mit keres a 9. osztályban?
 - Megbuktam. - ciccegett sajnálkozva a srác.
 - Ott voltam amikor átment a pótvizsgán.
 - Helyesbítek... LEbuktam.
 - Mr. Turner átfáradna a 10. b-be? Köszönöm. - szólt neki unottan Gorilla bácsi.
 - Ha ennnyire nem élvezi a társaságom.
Felállt a srác így már tisztán ki tudtam venni, hogy ki az. Adam. Remek..már itt is túlméretezett képét kell néznem. Rühellem.. Adam Turner tipikusan az a fiú aki azokban a nyálas tinifilmekben a lányok kedvence. Sötétbarna haja mindig tökéletesen be van állítva, az arca ennél már szebb nem is lehetne mert akkor Adonisz így is a homokban lévő önbizalma úgy pukkanna ki mint egy lufi. Tengerkék szeme rabságba ejti a lelket, illatába belebódul az ember, hangja lágy, de mégis férfias, fogai hófehérek és kifogástalanok. Amikor rádvillantja rosszfiús mosolyát úgy érzed megáll a világ. Az érintése meg olyan, hogy beleborzongsz és hirtelen elönt valami nem várt melegség. Na nem mintha rám hatással lenne. Egy egoista állat. Gyűlölöm...
 - Én bírnám ha maradnál! - mondta az Adamat csodáló lányok közül a legbátrabb.
 - Tudom Lisa, hogy te ezt szeretnéd.
 - Mint volt barátnődnek annyi jár nekem, hogy mellém ülj.
 - Már bocs, de ha maradnék Vanessa mellett, foglalnék helyet. - villantotta rám azt a bizonyos mosolyát. Mindenki egy emberként felém furdult és várták a reakciómat.
 - Khm.. - köhögött erőltetetten a még az egyébként a teremben tartózkodó tanár.
 - Jó, oké..Visszamegyek.. Kezd hiányozni Mrs. Kent. Adios baromarcok.
 - Nos, kezdte Mr. Gorilla, miután Adam kifáradt. - Jared Phelps vagyok, testnevelés szakos tanár és mától az osztályfőnökötök, nevelőtök, személyi edzőtök és apátok egyben.
Egyész rendes arc az ofő. Vagyis..rohadt nagy arc. Gondolataimba merülve sétáltam a folysón, amikor neki mendtem valaminek vagy valakinek.
- Hát te? Hogyhogy nem rúgtak még ki? - kérdeztem gonoszan vigyorogva.
- Nincs szívük elengedni...
- Adam..téged mindeki csak elengedne ha tehetné, csak sajnos lógsz az emberen, mint egy pióca.
- Komolyan venném amit mondasz, de tudod én semmit nem veszek komolyan...
- Humoros vagy...khm..
- Mi van?
- Semmi baj..tényleg. Igazán nem haragszom amiért nekem jöttél.
- Most azt akarod, hogy elnézést kérjek?
- Például.
- Azt várhatod bogaram... Én még soha senkitől nem kértem elnézést és nem te leszel az első.
- Ez csak tovább bizonyítja, hogy mekkora egy fasz vagy!
- Kösz.
- Hol van Chris?
- Kint buzul.
- Hogy?
- Az udvaron van. - mondta majd elviharzott.
Kimentem az udavarra, ami sokkal inkább egy kertre hasonlított.. Virágágyások, fák, padok gyönyörű füves terület. Egy padnál ült Chris és a haverjai..amikor észrevett azonnal odasietett hozzám.
 - Szia szépség. - köszöntött csókkal a világ legjobb pasija.
 - Szia. Milyen volt az első óra?
- Unalmas egészen addig amíg Adam késve be nem vonszolta magát.
- Ja..persze..ezen kívül?
- Minden oké volt. Én képviselem az osztályt a diáktanácsban.
- Grat szívem.
- Köszi..Ne csinálj programot péntekre. Elviszlek valahová.
- Hová? - kérdeztem boldogan.
- Meglepetés. - nyomott egy puszit az arcomra. 
- Alig várom.
- És neked milyen volt az első óra?
- Imádom ezt a gimit. Valami Mr. Phelps az ofő..
- Ne mááááár... Mázlista. A legjobb arc tanár a suliban.
- Nektek ki?
- A kémia tanárnő.. A suli Voldemortja.
- Klassz nektek. - röhögtem el magam.
- Marhára.
- Mennem kell... mindjárt csöngetnek... Szeretlek.
- Én is téged.
Befutottam a terembe és leültem a padomba miközben azon merengtem mivel érdemeltem ki Christ? Teljesen más mint amilyennek mutatja magát... A suliban azt játsza, hogy ő a nagy menő és mindenkinek tisztelnie kell, de mellette okos, helyes, udvarias, megminden. Nem elég, hogy Adam után a suli egyik legnészerűbb fiúja. Ötös tanuló, kiváló sportoló, öko srác és benne van a diáktanácsban... Kész főnyeremény. Már majdnem 1 éve vagyunk együtt. Pontosabban pénteken lesz 1 éve. Gyanítom ezért visz el valahová.  Ma csak 3 óránk volt. Az ofő elmagyarázta a tanév menetét. Holnap már tanítás. De jó. -.-" A suli előtt éppen Monicát vártam mikor Adam és népi zenekara csörtetett ki jó hangosan. Megálltak a lépcső aljánál és olyan hangosan röhögtek, hogy mindenki tudja, ők bizony jól érzik magukat. De mivel Chris is köztük volt nem boncolgattam tovább a dolgot. 
                                                   
                                                                           ***

- Ez az Adam Turner kibaszott helyes mi? - kérdezte Moni már út közben.
- Egy tapló.
- Ismered? - látszott rajta, hogy meglepte a dolog.
- Ja, Chris legjobb batátja. Tipikus bukó, tajparaszt... Gyűlölöm.
- Nem mondod??? Van barátnője?
- Nincs... Nemrég szakított Lisával.
- Az osztálytársunk Lisával??
- Ja. - biccentettem.
- Öööööm..összetudnál hozni vele? - kérdezte halkan.
- Azt akarod, hogy a legjobb barátnőmet öszehozzam a legtrágyább sráccal akit ismerek??
- Megkérlek rá.
- De csak mert szeretlek.
- De jóóóó!! - ölelt meg. - Mi van Chrissel?
- Mi lenne? Megvagyunk...
- És mikor ugrotok a mély vízbe?
- Hogy?
- Tudod...
- Nem tudom..
- Nos, Chris egy maholnap 16 éves hormontúltengéses srác... Nem gondolod, hogy megfordult a fejében a szex?
- Tudom, hogy megfordult a fejében.
- És te hogy álsz ebben a témában?
- Sehogy.. nem igazán vagyok kész rá. Majd talán jövőre.
- 1 éve együtt vagytok és 15 leszel hamarosan.. Nem biztos, hogy ő tud várni.
- Akár tud, akár nem fog és pont.
- Jó nem kell leharapni a fejem..
- Nem haraptam le...
- De igen.
- Na jó..bocs..
- Semmi baj.
Az út többi része nyugiban telt. Amikor hazaértem ledobtam a cuccaim és végig néztem az új házunkon. 2 utcával költöztünk csak arrébb.
Ez a házunk. Az emelet az enyém.


Közös fürdőszoba a földszinten


Konditerem a földszinten


Pincében berendezett szalon

Könyvtár a pincében

Konyha a földszinten


Vendégszoba a földszinten

Nappali a földszinten


Vendégszobához tartozó fürdőszoba



Az öcsém hálószobája a földszinten

Az öcsém fürdőszobája



A szüleim hálószobája a földszinten

A szüleim fürdőszobája

Az én nappalim az emeleten

Az én szobám az emeleten


Az én fürdőszobám



Anya égész szépen kipakolt. Klassz lett a ház.
 - Szia öcskös. - köszöntem a nappaliban ülő öcsémnek. - Anyuék?
  - Vásárolni... Milyen volt a suli?
  - Marha Klassz..!!! Neked?
  - Szar.. A többiek elől bujkáltam, hogy ne verjenek össze..
  - Hát üss vissza!
  - Te könnyen beszélsz! Az én nyurga karommal lehetetlen.
  - Szóljak Chrisnek, hogy elintézze őket?
  - Nem kell..De kösz.
  - Nincs mit.
  -Hahó.
  - Ez biztos anya! - mondtan izgatottan.
Rohantam is hozzá, hogy megöleljem és segítsek kipakolni. Ezután segítettem vacsorát főzni neki. Vacsora után Chris jött át hozzám.
 - Szia! - adott puszit a homlokomra. Anyuék előtt semmi smaci.
 - Szia! Hát te?
 - Nem látogathatom meg a barátnőm? - kérdezte mosolyogva.
 - De.
Felmentünk a szobámba és elkezdtünk beszélgetni. 11:00-kor aztán hazament. 
- Hé. - hallodtam ahogy valaki szól az ablak alatt. Chris volt az.
- Mi van? Megőrültél??
- Beengetsz?
- Talán.. - húztam az agyát. - Mi a jelszó?
- Megfagyok.
- Talált.
Beengedtem mire ő az ágyamra feküdt.
- Mit keresel itt?
- Veled alszom.
- És ha a szüleim meglátnak.
- Jaj, nyugi.. senki nem lát meg...

                                                                 ***
   
- Miért szeretsz engem? - kérdeztem hajnali 3 körül.
- Mert gyönyörű vagy és okos és őrjítően kedves.
- Tényleg?
- Tényleg. Ha tehetném most azonnal felkapnálak és elrabolnálak, hogy csak az enyém legyél...
- Szeretlek. 
- Én is.
Összefonódott karunkat néztem. Mosollyal az arcomon Chris karjaiban aludtam el.. Kizárva a külvilágot. Csak Ő és ÉN. MI számítottunk...

1 megjegyzés: