2013. február 2., szombat

1. évad 5. rész (part 2 )

Sziasztok! *.* 
Elnézést a késésért de iskolai és otthoni problémák is adódtak..... 8.-os vagyok és sokat kellett készülnöm a felvételire de reményeim szerint megérte.. márcsak azért imádkozom, hogy felvegyenek a gimibe...:D A mostani magán életemmel sincs minden rendben de ettől függetlenül igyekszem összeszedni magam és valami olvashatót nyújtani nektek xDDD Na mindegy most már itt vagyok és hoztam a friss fejezetet... A szokásomtól eltérően egy Adam szemszöges fejezet után még egy Adam szemszöges fejezet következik.. Nem lett a legjobb dehát próbálkozom :$$$$.. És kérlek titeket, hogy komizzatok _:) Az építő kritikákat is várom :DDDD

Puszi: Vanessa ;) <333


          ..:Last walk 2. rész:..


[Adam szemszöge]


Megpróbáltam egyenletesen lélegezni... Paul lassan kinyitotta a szemét.
- Te...te.... - dadogott össze-vissza.
- Van egy kapu a kettes út végén amit nem őriznek... Ide figyelj...!!! Húzz haza fogd az útleveled 
és tűnj el az országból. Vagy legalább az államból. A telefonod ne vidd magaddal, nem beszélhetsz ezentúl senkivel.. Te mátol halott vagy.. Érted?!
- Értem és kösz...
- Jaj, a végén még elsírod magad! Csak reménykedjünk, hogy nem jönnek rá.. Akkor neked is és nekem is végem. Na gyerünk.
Elkezdett futni aztán visszafordult amit nem nagyon értettem. Megállt előttem és átölelt (?!).
- Kösz. Tudtam, hogy jól döntesz. Tudod.. látok valamit az arrogáns külső mögött..
- Mit? - néztem rá unottan 

- Egy jó embert.. - nézett a szemembe és elfutott. Vajon jól döntöttem?? Ez nem kérdés. Jól döntöttem! Legalább egy plusz legyen a listámon ha elpatkolok. Már csak egy volt hátra. Elővettem a késem és belevágtam a kezembe... Nem fájt.. Már megszoktam ezt az érzést. Laza könnyedséggel végignéztem ahogy folyik le a vérem a fűre, majd végig vezettem azon az útvonalon, ahol végighúztam volna Paul testét. Visszafele meg elkendtem a lábammal, hogy vonszolás nyomnak látszódjon. Kissé morbid, de alaposnak kellett lennem. Ha Richard megtudja megölet.. engem és a családom. Nem kockáztathatok. A teremben mindeni egy emberként fordult felém. Richard gyanúsan méregetett. A kezem ökölbe szorítottam, hogy ne legyen feltűnő a vágás.
- Adam egy percre. - szólt rám Richard miután a többiek kivándoroltak a teremből. - Elintézted?
- El. - feleltem szűkszavúan.
- Nézd. Tudom, hogy a rokonod és, azt is, hogy közel állt hozzád, de önként vállaltad és már mi vagyunk a családod. És a család az első.
- Értem és nem gond. Profi vagyok.
- Helyesbítek Ad... Ez nem lehet gond.
Már épp szólásra nyitottam a sámat, amikor hívtak. Jessy néni volt. A francba.
- Jó estét Jessy néni. Rég hallottam önök felől... Hogy tetszik lenni?
- Adam nagy baj van!!!!! A fiam eltűnt és hagyott egy levelet, hogy soha többé nem jön vissza, ne is keressük. Hol van??? Te sűrűn találkozol vele, biztos tudsz valamit! - mármár hisztérikus volt a hangja.
- Semmit nem tudok.. Sajnálom. Nyugodjon meg. Elő fog kerülni. 
- És ha valami baja van?
- Jessy néni tessék megnyugodni. Lehet, hogy csak egy lány van a dologban. Paul okos fiú.
- Remélem úgy van, ahogy mondod. de nagyon aggódom érte. Veled minden rendben?
- Persze. Köszönöm szépen jól vagyok. Paul meg elő fog kerülni.
- Jó éjszakát fiam, és ha tudsz valamit szólj.
- Persze nénikém. És ne aggódjon. Jó éjszakát.
Piszkosul rosszul érzem magam a hazugság miatt de a fia érdekében tettem. Paul mostanra messze járhat...
- Mi történt a kezeddel? - zökkentett ki a gondolat menetemből Richard.
- Megpróbált ellenkezni.. - vontam meg a vállam.
- Aha. - méregetett Richard még egy darabig majd lelépett.
Egyedül lépkedtem a hideg utcán a szórakozó hely felé. Már több száz méterekről hallani lehetett a fülsüketítő zenét. Ráérősen odalépdeltem a srácokhoz. LA. legveszélyesebb alakjai.  Lisa ( a volt barátnőm), Duice, Ramirez, Bonnie, Chad, Jared. Duice messze földön a leghíresebb drogkereskedő. Ramirez egy 16 éves emberrabló. 2 éve elrabolta a kaliforniai kormányzó lányát...  Lett belőle 100 000 000 $- ja és ezóta együtt jár a csajjal. Bonnie a kínzás nagymestere. Ahogy ő hívja saját magát bérkínzó... szemrebbenés nélkül akár élve képes elégetni az embereket. Nem érez részvétet. Nagyon kemény csaj.  Chad és Jared társak. Egy idősek velem azaz 15-16 évesek. LA legkeményebb verőemberei. És. Lisa... Lisa 38 féle módját ismeri az ölésnek és ki is használja. 1 évig jártunk miután áthelyezték LA-be. Mindenben benne van. Több sráccal dugott mint ahány pénz van a zsebemben (nem kevés).
- Szia Adam. - jött oda hozzám, hogy megcsókoljon. Bár nem járunk nincs ellenemre, hogy smároljunk.
 A terem bűzlött a pia és a heroin szagtól. Egyre nagyobb kísértést éreztem arra, hogy én is belőjem magam. Végülis ez az éjszaka csak az enyém. Ma már  nem megyek haza. 2 szúrás és azt se tudtam hol vagyok. Arra kaptam csak fel a fejem, hogy Lisa rajtam csimpaszkodik és erősen utal a szexre. 
- Ne! - toltam el egy határozott mozdulattal.
- Ugyan Ad. Mond a szemembe, hogy nem akarod.
- N.. - nem bírtam egy szót se kinyögni. Na nem azért mert annyira akartam volna, hanem mert teljesen be voltam állva.
- Na látod... Akarod. Akarsz engem.
Ha jobban belegondolunk igaz is. Mire várok..? Vanessára? Monicára? Ugyan. Itt van ez az első osztályú csaj. Akarom. 
Megfogtam a karjánál és bevonszoltam az egyik helységbe. Hozzávágtam (na jó azért nem annyira) a falhoz és oda szorítottam. A combját az enyémre húzta, az egyik kezemmel a derekát simogattam, a másik kezemmel a tarkóját kezdtem simogatni. Erőteljesen megcsókoltam. Nem akartam várni senkire és semmire. A kezem vándor utat járt a testén. Közben a csókunk egyre szenvedélyesebb és követelőzőbb lett. Levettem róla a pólóját, majd magamról a sajátomat. Elkezdtem simogatni a hasát és a melleit, de ő sem volt tétlen. Végig simított a mellkasom  tájékán. Valamivel igen csak sikerült tűzbe hoznom ugyanis egy határozott mozdulattal letépte (?!) a szoknyáját. Az egyik kezem a bugyija alá merészkedett be, míg a másikkal megszabadítottam magam a nadrágtól. A keze a boxerembe vándorolt és elkezdett simogatni. Na itt elszakadt a cérna. Még megszabadítottam a melltartójától és a bugyijától, majd magamat a boxeremtől és egy erőteljes lökéssel beléhatoltam. Nyögéseink betöltötték az egész szobát. Ez kellett nekem. Lisa. Minek nekem egy Vanessa féle "szent" amikor megszelídítettem egy vadmacskát.

                                                                        ***

- Hol voltatok eddig? - üvöltött odakinnt a pofámba Chad.
- Valahol. - zártam rövidre a témát.
- Lemaradtatok egy verekedésről haver...
- Aha.. - ekkor (még) nem hozott lázba a téma...
- Téged keresett a srác amikor Jared közölte hogy tudja a franc a srác megfenyegette és akkor elszabadult a pokol.
- Engem? - csodálkoztam. - Hogy nézett ki?
- Barna haj, zöld szem, magas izmos testalkat és eszelős tekintet.. Úgy 19 körül...
- Kevin... ÚRISTEN! Mit csinált vele Jared?! - szorítottam meg a nyakánál fogva.
- E..l..gye..pál..ta.. - próbált meg beszélni. - E.. e... el...vitte.. a... a mentő..
- Mi a pontos cím?! - üvöltöttem.
Miután eldarálta a kórház nevét azonnal futni kezdtem.  Olyan látvány fogadott amit álmomban se gondoltam volna...  A bátyám ott feküdt az ágyon... A teste kék, lila... Véraláfutás, sebek, és félájult tekintet... Hát ez fogadott engem...
- Mi fenét gondoltál?! - kérdeztem a bátyámtól.
- Én? Te mit gondoltál?! Minden este elmész valahova és olyan későn érsz haza, hogy csak reggel látunk... Szombat délután elmész valahova és vasárnap este kerülsz haza! SOha nbem mondasz el semmit.. Láttam a barátaid és nem egy cukormáz társaság az biztos.. A volt barátnődet már meg se említsük!!!! Kész LAdy Gaga!!
- Hogy jön ide Lady Gaga? - kérdeztem unottan.
- Ő ment a rádióban amikor összevertek és azóta  a Poker Face megy a fejemben.
- Aha, vágom.. ezért hasonlítottad Lisát hozzá... Anya szerint a mikor megszülettél Beatles - Yesterday ment ...
- És?
- Ezzel azt akarom mondani John Lennon, hogy...
- Oké.. én is vágom. - vágott  a szavamba.
- Szóval miért kerestél? És egyáltalán honnan tudtad, hogy hol vagyok?
- Nem kerestelek. - komolyodott el. - Épp az egyetemre indultam, amikor megláttalak azokkal a balhés fazonokkal. Elször hagyni akartalak... Aztán sok minden eszembe jutott. Ezekbe a dolgokba most nem mennék bele.. Legyen annyi elég, hogy amikor te későn hazaérve azt hitted senki sem vett észre én mindig láttalak. Na mindegy... Ezekből a dolgokból következtettem arra, hogy drogos vagy. Igaz?
- Igaz. - minek tagadjam... Neki nem tudok hazudni.
- El fogom mondani apának. - közölte kíméletlenül.
- Tudom... de... mindegy.
- Keviiiiiiiiiiiiin! - ordította hisztérikusan anya, amikor meglátta az összevert bátyámat. - Mi történt?
- Szóval.... - kezdte Kev, de aztán rámnézett. - Kiraboltak.
- Hogy? - kérdeztük egyszerre apával. Én azon döbbentem meg, hogy mégis falaz nekem, apa 
meg azon, hogy egy zsarutanonc nem tudja megvédeni magát.
- Épp egy kirakatban nézegettem magam, amikor mögém osontak.
- Hogy tudtak mögéd osonni amikor egy "tükörben" nézegetted magad?
- Leleményesek.
- Fiam te egy akkora...
- Ne! Hagyd őt! Nincs elég baja szegénynek? - szólt anya apára.
- De. Igazad van. Jól vagy fiam?
- Úgy nézek ki?
- Nem... De látom a humorod még megvan fiam.
- Azt senki sem tudja elvenni tőlem.
- Adam... Te meg hogy kerültél oda? - A francba! Apa gyanakszik.
- Arra sétáltam.
- Aha... Értem. - nem nagyon hitt nekem. - Na Adam te menj haza.. Anyáddal mi maradunk.
- És én? - kérdezte Nina. Jééé... Ő is itt van.
- Te is menj haza.
- Rendben. - vágtuk rá egyszerre.
- Hé... aztán nehogy ki kezdj a nővérekkel. - köszöntem el.
- Gyógyulj meg. - nézett rá aggódva Nina.
- Adam... Azt nem garantálhatom és Nina... Köszönöm.

                                                                               ***
  
- Ööööö.... Szia Adam.. Hát te? - kérdezte zavartan Monica, amikor kinyitotta az ajtót.
- Suliba kísérem a barátnőmet. - vigyorogtam rá.
- A barátnődet? - kérdezte megbabonázva.
- Aha.. - hajoltam oda hozzá, hogy megcsókoljam.
- Akkor egy perc.
- Én megvárlak. - kacsintottam rá.
- Hogy telt a hétvégéd?
- Mozi Vanessával és lecke írás... Neked?
- Buli, munka, és kórház.
- Kórház? - nézett rám csodálkozva.
- Ja. -biccentettem. - A bátyámat összeverték.
- ÚRISTEN! - kapott a szája elé.
- De már jobban van. Pár lila folt... 
- Jobbulást neki. - csak elmosolyodtam és megcsókoltam
- Hééééé!!! - szakította félbe egy hang a kissé hosszúra sikeredett csókunkat.
A hang Christől jött... Épp felénk lépkedtek....... Vanessával.. Pfff.  
- Sziasztok.
- Sziasztok. - ölelte meg szorosan Monica Vanessát.
- Adam. - nézett rám Vanessa. - Sajnálom a bátyádat és jobbulást neki.
Vajon honnan tudja?
- Köszi. De honnan?
- Chris mondta...
- Áááá.. értem.
Elindultunk a napsütésben. Chris, Monica, Vanessa és én. Vanessa szeme egy kicsit elidőzött az összekulcsolt ujjainkon. Egy pillanatra mintha valami féltékenység féle suhant volna át az arcán. Érdekes.....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése