2013. március 22., péntek

1. évad 12. rész

Sziasztok! *.* 
Nem tudom, hogy tudom hozni a fejezeteket, mert itthon igen súlyos problémák vannak és az egész időm az tölti ki, hogy megpróbáljak segíteni ahol tudok.. + megpróbálok ráfeküdni a tanulásra, de ettől függetlenül nagyon sietek az új résszel és több hetes csúszás nem lesz:) Oh, és előre bocsánat, mert lesz egy rész amiben sok lesz a káromkodás.. De szerintem ezzel együtt hitelesebb a börtön...



                   ..:A börtön királya...


[Adam Szemszöge]


3 napja annak, hogy a börtönbe kerültem. Csendben meghúztam magam és nem keltettem feltűnést. A mai napig. Ma 16 éves vagyok. Ja, ma van a szülinapom... Boldogat nekem..És, hogy ma ki keresett? Moni. És itt ki is fújt.. Más senki. Még a bátyám se. It's a beautiful day..Pff.. Nincs is értelme ennek az egész napnak. Itt vagyok 16 évesen, mínusz családdal, egy börtönben, egy abnormális volt barátnővel (Vanessa) és egy maffia buzi a cella társsal. Életem legszebb szülinapja.


Reggel szokás szerint reggeliztünk, aztán Armandóval mi voltunk a sorosak a börtön kipucolásában. Direkt kiszúrtak velem. Én kaptam a WC-t, ami egy börtönben nem olyan, mint a nárcisz frissen szedve. Azt hiszem magam többet súroltam a takarítás után, mint a WC-t. Fiú vagyok meg minden, de ez nekem is sok volt. Konkrétan sokkot kaptam, "megvakultam", lelki trauma ért. Értem milyen érzés lehet a nyomiknak akinek a fejét a WC-be nyomják. Mondjuk a suli WC legalább fenyőillatú, nem poshadt vizelet és széklet szagú. Olyan szaga volt, mint a nagybátyámnak, Joe-nak. Egy kis otthoni érzés.
Ebédkor láttam, ahogy egy fehér vékony srác (maximum kocsi lopásért ültethették le olyan kis fogpiszkáló), akit ma hoztak be, nem tudta hova üljön ezért helyet foglal a négerek (!) között.
- Balhé lesz. - súgta oda Armando. Nem szóltam semmit, csak figyeltem a jelenetet. A "feketék" egyszerre felnéztek és a legnagyobb farönk felállt. 
- Mit képzelsz magadról féreg?
- Én? - kérdezte vékony hangon a fiú...
- Te, kis pöcs. Azt hittem csak úgy ideteheted a kurva segged??? - lökte vállon a fiút, aki nekiesett egy asztalnak.
- Ne-ne-nn-e...
- Nenenee... Na mit akarsz mondani kis köcsög?
- Sajnálom. - az óriás kiröhögte és gyomorszájon verte. Szerintem kicsit túlzás ez.. Csak
azért mert leült mellé?
- Te figyelj.. - suttogtam Armandonak... - Ha nem jövök vissza 5 perc múlva, akkor várj tovább..
- Azt hittem azt mondod, hogy segítsek de oké. - röhögött. - Ezt akarod tesó?
- Ja. - biccentettem.
Megindultam a néger felé, aki továbbra is püfölte szegény srácot. Indulatosan megböktem a hátát.
- Nekem csaholsz? - nézett rám.
- Több oka van annak, hogy most bántod ezt a srácot. 1. Kissebségi komplexusokkal küzdesz mert legbelül egy havi bajos kiscsaj vagy aki hisztizik. 2. Azt hiszed, ha verekszel, nem derül ki, hogy visszavonhatatlanul buzi vagy.. 3. Kicsi a cerkád. - az egész terem röhögni, fütyülni és húúú-ni kezdett.
- Véged ratyi!! - öklével a fejemre célzott, de én időben elhúztam a fejem.
- Mellé "cica" - vigyorogtam rá. Megint felém célzott, mire én megint elhúztam a fejem, azonban a 3. ütésnél már nem tértem ki. Megfogtam az öklét és megszorítottam. Fájdalmasan próbálta elfojtani az ordítását, keze pedig vörös volt  a szorítástól. Megfejeltem, mire hátratántorodott és annyira meglepődött, hogy nem volt ideje reagálni. Én kihasználtam a helyzetet és gyomorszájon vágtam, majd arcon. Az asztalnak esett és most már nyoma sem volt a harciasságnak. Félt. Tőlem. Van is oka rá.. Egoizmus? Á.. kicsit sem. A ruhájánál fogva felrángattam az asztalról és a falnak nyomtam. Megfogtam a nyakát és nem engedtem.
- Ki vagy te? - kérdezte rekedt hangon.
- Adam Turner... Mond sajnálom..
- Sajnálom.
- Őszintébben.
- Sajnálom!!! - kiabált fel kétségbe esetten.
- Okos fiú. - gügyögtem neki, mint valami babának. Hirtelen elengedtem a nyakát, mire ő a földre rogyott és a nyakát szorongatta, mint valami kislány. Ezt a napod örökre megjegyzi. Elgyepálta egy 16 éves. Csak egy kicsit ciki. Megfordultam, és hirtelen egy rakás csodáló tekintettel találtam szembe magam. Hirtelen elkezdtek tapsolni és a nevem ordították.
- Adam, Adam. Adam...
- Nem vagy semmi öreg! - kiabált Armando. Hirtelen a kis nyurga lépett mellém.
- Köszönöm.
- Hogy hívnak?
- Matt. Hány éves vagy? Halálos volt ahogy helyre raktad geci.
- 16.. Te?
- 24.
- Fasza.
Ezzel le is rendeztem a témát. Volna. De innentől kezdve nem tudtam megmozdulni sem úgy, hogy ne követett volna valaki. Volt olyan is, hogy ha valakinek a közelébe mentem az ijedten hátrált. Klassz. Én lettem a börtön királya. Mindenki tisztelt. És ami a legdurvább, hogy engem kértek különböző emberek verésére (na ilyet nem játszunk) és mindenki az én társaságom kereste. Közben volt időm kiismerni az itteni rabokat.
Az olaszok.. Általában a maffia tagjai, de van köztük egyszerű gyilkos is. Szeretik a társaságot, és dicsekedni azzal, hogy ők mennyire nagy emberek a szicíliai maffiánál. Ami amúgy senkit se érdekel, de mindegy. Általában be vannak zárkózva a kis cellácskájukba.
Mexikóiak.. A 97 % drog miatt van lecsukatva. A többi eloszlik. Elég maguknak valók. Keménynek tettetik magukat de látni rajtuk a család iránti szeretetet és a fájdalmat amit a hiány okoz. Ők csinálják itt benn a börtöntetkókat. Nekem is lett egy. Latinul írtak a mellkasomra, szóval nem érettem a szöveget, de szerintem jobb is így.
Négerek..ők az abszolút "mi vagyunk az atya úristen, te meg a csicska" fazonok. Ők a kemény fiúk.. A császárok. Mindenkit megvernek és terrorizálnak. Általában kosaraznak.
Amerikaiak.. Na ők a mindenféle kategória. Közéjük tartozom a börtöni karszt rendszer szerint. Kártyáznak a nap 24 órájában és üzletelnek (?). Hogy minek nem tudom.
Vannak még a nő és gyerek bántalmazók, pedofilok. Ők azok akiket mindenki szívfájdalom nélkül agyonver. Még én is egyetértek vele. Ők itt az alja nép.
Nagyjából ennyi amit megtudtam.. Ja és még valami... Ma beszélgettem 2 négerrel. Nem kispályások..
- Azé' nem rosszak az ilyen rendőrös balhék.. - kezdte valami Tatár vagy ki..
- Milyen balhék tatár? - nézett fel Alejandro vagy ki.. Igen ő.
- Gyűrjem a picsádba a makkot, te buzi! Beöltözni kéknek, azt' úgy fosztogatni.
- Lecsengett már az ilyen akrem, alig-alig sül.
- Hát, azér' volt már 15 éve, mikor mi csináltuk. Frankó volt teszett. Mondjuk minden rabbi tetszett, hehe. Egyi spancim által lett patentunk a bevetéseinkhez. Volt köztük négy csibész zsaru, na, azok benne voltak mindenben.
-  Nekem is volt kampim. Már majdnem 10 éve burtyizgatott, benne volt az első telefonkódolásos balhéban, árulta a mókát is, bazmeg, gyanúba' volt állandóan, de megúszta majdnem végig. Aztán valami közúti okosságnál bekészítették, leszerelt, húzott a légióba, ott meg jól beledurrantottak valami Faszomisztán helyen.
- Aha, aha. Ne de mi is ráálltunk a dillerekre, vágod, a kiló cuccokkal mászkálósokra, mos' ne az ilyen két füves, három karikás palikákra gondoljá' köcsög!
- Jó van, nem azon vigyorgok.
- Köcsög! Na, kiplankoltuk a frájert, de a balhé előtti este nem otthon héderezek? Azt' a híra
dóba látom a házat! Ismerős minden. Bazmeg, megelőztek a frankó kékek! Ez még összejött így vagy kétszer.
- Hehe, hogy néztek volna, ha betoppantok
- Egyszer egy másik spanommal, a Keszeggel, ismered, mentünk rá egy ilyen buzira. Elkapjuk a lépcsőházba', szokásos duma, hogy a kollégák a szomszéd utcába' várják a parancsot, de meg lehet oldani okosba' is. Vagy akarja a rendes eljárást?! Csávókám annyira műanyag volt, hogy ott helybe' behugyozott. Pedig nagydarab köcsög volt, csak a vére az ablakban, Órát lekaptam róla, áthippeltem a kocsiját, CD lejátszó, minden,  a pecóból meg hoztam az összes pénzt, meg egy turmixgépet is. Csajom rendesen boldog volt, milyen figyelmes vagyok, betette a két csöcse közé örömébe' utána meg a fejem örömömbe'!
Egyáltalán nem érettem a beszélgetést, mert számomra teljesen ismeretlen börtön nyelven dumáltak. Reméltem, hogy hozzám nem fognak szólni. Tévedtem.
- Adam öcsém, lökess má' te is egy sztorit. - és itt megértettem. Azt akarják, hogy az egyik balhém elmeséljem, eddig meg a saját balhéjukról beszéltek. Gyorsan elmeséltem nekik a sztorijaimat, amin nagyokat ámultak, és felhúztam a cellámba. Épp Armandoval
beszélgettem amikor jött valami rendőr-postás keverék.
- Adam Turner. - nézett körbe.
- Én vagyok.
- Levél.
Összeráncolt szemöldökkel néztem meg a levelet. Moni küldte. Izgatottan nyitottam ki a borítékot és kezdtem olvasni a levelet.

" Drága Adam!"

Mivel, nem tudom, hogy kell levelet írni (őskori eszköz), ezért kissé idegenkedve kezdtem neki a kézzel írásnak... Ez van, amikor analfabéta vagy. Kezdeném azzal, hogy BOLDOG SZÜLIIIIIIINAPOOOT drágám! <3 Vezethetsz végre kocsit..:D Tudom, nem a legjobb szülinap, de gondolj arra, hogy én gondolok rád és lélekben ott vagyok veled. Sajnos meglátogatni nem tudlak mert nem engedik, de írni fogok. És egész nap rád gondolok. Hamar ki fogsz jutni mert ártatlan vagy. Én hiszek benned. Neked. Gondolom szeretnél tudni a családodról. A szüleid jól vannak, a bátyád meg sikeresen felépült teljesen. Többet sajnos én sem tudok. Nagyon szeretnek téged, de meg kell értened, hogy ez most nekik is nehéz. Chris is üzeni, hogy kitartás és boldog szülinapot. De az írás neki nagyon idegen. Ha nevetni akarsz egy kicsit, akkor közlöm, hogy Isa megverte Vanessát. 

xoxo: imádlak szerelmem... <3 Moni"
Talán egy kicsit megkönnyeztem a levelet. Nem vagyok síró kiscsaj, de fából sem vagyok. Ez van. Mióta lecsuktak érzelgős lettem. Van ilyen. ÉS, hogy nevettem-e Vanessán. Igen. Elképzeltem, amint fájlalja az orrát és a műkörmét. Simán kiröhögném. A családom nem keres ezek szerint, mondjuk nem is vártam mást. Az apám végre megkapta amit akart. Megszabadult tőlem. Aki meglepett az a bátyám. Ő írhatott volna. Vagy őt is behálózta apa. Valószínű.
Christől, nem is vártam, hogy írjon. Én se írnék. Mi általában gondolatban kommunikálunk. Mint az ikrek vagy mik.
Eltettem a levelet a párnám alá és kiindultam az udvarra. Ki se értem még máris állt fel mindenki, hogy átadja  helyét ha esetleg kell nekem. Tisztelet? Dehogy.
- Adam, beállsz kosarazni? - kérdezte a déli ököl vendégem.
- Ja, miért ne?

                                                                     ***

Egyszer valamikor este felé, odajött hozzám egy férfi.
- Richard üdvözöl. - vigyorgott gúnyosan. - Megtudta, hogy 4 kis haverod is tud róla. Nem boldog.
- Hova szarjak? - kérdeztem.
- Richard üzeni, ha kijutsz számoltok. Jake meg üzeni, hogy add majd át üdvözleted Paulnak a pokolban.
- Majd ő személyesen. - vigyorogtam rá és elhúztam.
Richardnak mindenhol vannak emberei. És másodszor keresett meg. De ezúttal megfenyegetett. Ha kijutok megöl. Tiszta sor. Ennyit arról, hogy ő az apám helyett apám.

                                                                          ****

Még 4 nap telt el. Ma van a tárgyalás napja. Ma látom Vanessát. Megint bezártak egy kocsiba egy rakás őrrel, és megindultunk a bíróságra.
A bíróság egy hatalmas fehér épület volt. Sok lépcsővel. Rideg, komor és félelmetes. Odabennt, szintén a fehér uralkodott. Mindenfelől túlbuzgó öltönyös faszok jöttek. Mind megbámultak. A tárgyaló terem rohadt nagy volt. Középen egy nagy asztal és egy szék volt. A bíró helye. Mellette egy másik szék a tanú kihallgatásához. Szembe vele egy állvány az ügyvédnek aki épp kérdez. Mögötte székek és asztalok két oldalt a vádlottnak és a sértettnek. És leghátul a tér többi részét elfoglalva több sorba székek sorakoztak. Már mindenki benn ült. Egyszer csak megfordult Ő. Fürkészve nézett gyönyörű majdnem fekete szemével. Egy elegáns ruha volt rajta, haja kiengedve omlott a vállára. Eszembe jutott amikor megismertem. Akkor azt hittem az életem legszebb napja. Pedig az a találkozás tett bélyeget az életemre.
- Köszöntöm az itt jelenlevőket. - kezdte a bíró. - Adam Turner ügyében az első tárgyalást megkezdem. A vád: drogkereskedelem, emberölés, lopás, sikkasztás, testi sértés.
- Kérem Vanessa Harrisont kihallgatni. - kezdte az ő ügyvédje. Vanessa kisétált és leült pont velem szemben. - Nos, mind tisztában vagyunk vele, hogy ön jelentette fel Adam Turnert.. - Vanessa csak bólintott. - Mivel tudja alátámasztani, hogy igazak a vádak?
- Történetesen biztos forrásokból tudom, hogy Adam Turner, drogot árul és, hogy többször is követett el gyilkosságot és testi sértést.
- Megtudhatnánk mik azok a biztos források?
- Hogyne. Kevin Turner, Isabella Bright és Chris Crane. Ők voltak azok akik akaratlanul is elmondták az igazságot. - mosolygott rám diadalmasan, én meg lefagytam. A 3 ember, akikben a legjobban megbíztam elárultak. Azt hiszem értelmét vesztette a család szó.
Következett egy rakás kérdés még Vanessához amikre bravúrosan és gonoszan válaszolt, majd beszéltek a bizonyítékokról. És aztán jöttem én.
- Hogyan reagál az ön ellen elhangoztatott vádakra?
- Mazel tov. - néztem rá unottan.
- Mr. Turner kérem vegye komolyan ezt az egészet. Ez egy tárgyalás nem egy férfiavató buli.
- Milyen kapcsolatod van Vanessa Harrisonnal?
- Hát... Volt pár numeránk de semmi extra.. Jól van na.. Szóval. Én régebben érzelmeket tápláltam a "hölgy" iránt, amik nem találtak viszonzást. Mert nem voltam elég jó neki.
- NE beszélj baromságokat! - csattant fel Vanessa. - Bármit mondhatsz, csak azt nem, hogy nem szerettelek!!! Minden nap te jártál a fejemben... Akárhányszor Chris megcsókolt azt kívántam bár te lennél az!!! Vártam, hogy találkozzunk.. Vágytam az ölelésedre, a csókodra. Még a drogügyleteid is elnéztem!!! De az egy kicsit sok, hogy Monicát is bedrogoztad!
- HOGY MI VAN??????? -  ki drogozott be kit???

3 megjegyzés:

  1. Na ne mááár!!! Vanessa annyira hülye!! Hogy lehet valaki ilyen szerencsétlen??!!! ÉS idióta?? Komolyan... Am a rész nagyon jó volt, de ez??!!...
    :DD

    VálaszTörlés
  2. :OO Imádom Adam jellemét és nem meglepő, hogy a börtön királya lett :) Monicával lévő kapcsolata annyira aranyos *.* Olyan tökéletes pár *.* a vége pedig:O bírosági veszekedés.. és kiderül az igazság...:) Talán Vanessa is átgondolja és teljesen más szögből látja meg a dolgokat.. alig várom a következőt :D siess!! ja és remélem megoldódik a próblémáid...:)

    VálaszTörlés
  3. Jól leverte a srácot hah..:D
    Annyira aranyos, hogy Moni írt levelet Adamnek :) Nem is tudom, melyiknek örülnék jobban, ha együttmaradna Mobival, vagy összejönne Vanessával.
    És Anneeenek igaza van, Vanessa tényleg totálisan szerencsétlen... Hogy lehetett ezt félreérteni?:D Mindegy, majd megoldódik :)
    Siess<3 és remélem minden rendben lesz otthon :)

    VálaszTörlés